Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης 3ης Ενότητας Π.Δ.Ε. Πιερίας, κ. Παπά Αναστάσιο, τρίωρη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας με θέμα «Σχέσεις σχολείου και Οικογένειας». To θέμα της επιμορφωσης αναπτύχθηκε πολύπλευρα και αναδείχτηκαν τα οφέλη της συνεργασίας  μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων.

Σύμφωνα με τον κ. Παπά, η θετική σύνδεση γονέα-εκπαιδευτικού και η σταθερή επικοινωνία τους, η συμμετοχή των γονέων σε σχολικές δραστηριότητες (εκδηλώσεις, συλλογικές δράσεις, επιμορφώσεις, ομάδες γονέων κ.ά.) και στα όργανα διοίκησης του σχολείου μέσα από τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, έχει αποδειχθεί ότι οδηγεί τα παιδιά σε αυξημένη παρακολούθηση στο σχολείο, βελτιώνει τη σχέση τους με το διάβασμα και τη στάση τους απέναντι στο σχολείο, τη σχολική τους επίδοση, τη συναισθηματική τους υγεία, την αυτοεκτίμησή τους και τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Επίσης, η γονεϊκή εμπλοκή οδηγεί τους ίδιους τους γονείς στην καλύτερη κατανόηση των παιδιών τους και στη βελτίωση της σχέσης τους τόσο με τα παιδιά όσο και με το σχολείο. Οι γονείς που ασχολούνται με την εκπαίδευση των παιδιών τους, αποκτούν σαφέστερη εικόνα για τις δυνατότητες και τις αδυναμίες τους, και είναι περισσότερο πρόθυμοι να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους.

Έτσι, τονίζει ότι, όταν σχολείο και οικογένεια συνεργάζονται, τα παιδιά τα καταφέρνουν καλύτερα όχι μόνο στο σχολείο, αλλά και στο σπίτι και στην κοινωνική τους ζωή. Γονείς και εκπαιδευτικοί επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά, αναπτύσσουν ισχυρότερες σχέσεις μεταξύ τους και υποστηρίζουν με επάρκεια την ψυχολογική, την κοινωνική και τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών. Είναι σημαντικό, λοιπόν, και οι δύο πλευρές να θέσουν ως βασικό σκοπό τη συνεργασία τους και να διαμορφώσουν ένα κοινό όραμα για συνεχή βελτίωση.

2    4

1 5 6

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>