Η 3η Δεκεμβρίου ανακηρύχθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς σε όλους μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, στηριζόμενοι στις  αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης η οποία εστιάζει στην αποδοχή και στην παροχή ισότιμης και με σεβασμό αντιμετώπισης.

Σε αυτό το πλαίσιο και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου στο σχολείο εκδήλωση για την ευαισθητοποίηση των μαθητών μας ενώνοντας τις φωνές τους για να στείλουν μήνυμα ενότητας, αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού.

20α 21α

15αb 16αb 17αb 18αb 19αb

Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, Καλογιάννη Βασιλική και Ίτσιου Χριστίνα αφού ενημέρωσαν τους μαθητές μας για τα δικαιώματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες με μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση στη συνέχεια υλοποίησαν βιωματικές δράσεις όπως την τυφλόμυγα κ.α.

8α 9α 11α 12α 7α13α

405592024_354873637193835_4351914437120584282_n 406330347_679239844340173_3137721604966999728_n (1)

371483779_1082398859443061_892037316561185795_n 385537109_1661537584375131_8877761115181882128_n 393198805_24655395874045638_3021248835063538889_n (1)

405118688_335840009171698_4865005661484080407_n 405132823_3035745513222526_5306025127342972669_n

Στο δεύτερο μέρος, οι εκπαιδευτικοί, Μαρκουλλής Παναγιώτης και Κέκελη Σοφία παρουσίασαν μουσικούς με αναπηρία τονίζοντας στους μαθητές ότι αν έχεις θέληση μπορείς να τα καταφέρεις ακόμη κι αν έχεις μια αναπηρία, όπως ο Μπετόβεν που ήταν κωφός όμως έγραψε υπέροχη μουσική.

1α 2α 3α 4α 5α 6α

Στο τρίτο μέρος τη σκυτάλη πήρε η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Τερζή Αναστασία η οποία παρουσίασε αρχικά τα παραολυμπιακά αθλήματα και στη συνέχεια διοργανώθηκαν στην αυλή του σχολείου αγώνες με παραολυμπιακά αθλήματα στα οποία πήραν μέρος οι μαθητές μας αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο την ενσυναίσθηση τους.

Βλέποντας τα λαμπερά προσωπάκια τον μαθητών μας αλλά και το ενδιαφέρον με το οποίο παρακολούθησαν και συμμετείχαν στις βιωματικές δράσεις κρίνουμε ότι η εκδήλωση πέτυχε το στόχο της ο οποίος ήταν η καλλιέργεια του σεβασμού και η καταπολέμηση κάθε μορφής διακρίσεων και αποκλεισμών των μαθητών με ειδικές ανάγκες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>