Ο δήμαρχος του τρίτου νησιού Mr. Piglet έμαθε στα παιδιά να αναγνωρίζουν τους τύπους κερμάτων ευρώ και πώς να βάζουν στόχους αποταμίευσης.
Έμαθαν να ξεχωρίζουν τις ανάγκες από τις επιθυμίες τους.
Δημιούργησαν ένα σενάριο, το οποίο ανταλλάξανε με μία άλλη χώρα.
O πρωταγωνιστής του σεναρίου έπρεπε να βρει τρόπους για να εξοικονομήσει χρήματα ώστε να αγοράσει αυτό που επιθυμεί. Οι προτάσεις που έγιναν ήταν πολλές, να βοηθάμε στις δουλειές του σπιτιού, να κάνουμε ένα μικρό baazar, από τα κάλαντα, να μοιράζουμε διαφημιστικά φυλλάδια, να βγάζουμε βόλτα το σκύλο, τα χρήματα που τους μένουν από το χαρτζιλίκι των εκδρομών κ.ά.
Οι μαθητές/τριες έπρεπε να βοηθήσουν τους κατοίκους του προηγούμενου νησιού, γιατί είχαν πάθει μεγάλη ζημιά από τις καταστροφές. Χρειαζόταν είδη πρώτης ανάγκης. Έγινε μία έρευνα αγοράς και όλες οι χώρες ετοίμασαν αφίσες προσφορών.
Τα χρήματα που είχαν οι μαθητές ήταν 100 ευρώ. Ως έξυπνοι αγοραστές μελέτησαν όλες τις αφίσες βρήκαν τα πιο οικονομικά προϊόντα και έκαναν τις αγορές τους!
Οι μαθητές/τριες κατανόησαν τι είναι η αποταμίευση πώς μπορεί να τους βοηθήσει να αγοράσουμε πράγματα που θέλουμε στο μέλλον και πώς να ξοδεύουν τα χρήματά μας με σύνεση και με τεχνικές σύγκρισης αγορών.
Και κάπου εδώ τελειώνει το όμορφο ταξίδι!
Οι μαθητές λαμβάνουν το τελευταίο γράμμα από τους κατοίκους του νησιού και όλα τα σχολεία μαζί ενώνοντας τα γράμματα που πήραν βρίσκουν την τελευταία λέξη κλειδί.
Εμείς είχαμε τα γράμματα : E & Y
Η λέξη κλειδί : ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ – SANING MONEY
Αξιολόγηση του έργου από τους γονείς :
Αξιολόγηση του έργου από τους εκπαιδευτικούς :
Αξιολόγηση του έργου από τους μαθητές :
https://www.surveylegend.com/live-analytics/-N3148Ew–bL4BZdx-Nl