Το σχολείο μας είναι στην ευχάριστη θέση να αποτελεί μέλος της ευρωπαϊκής κοινότητας του eTwinning και να συμμετέχει σε ένα eTwinning έργο με τους μαθητές της Β΄ τάξης και τους εκπαιδευτικούς Γκιπατίδου Ελένη (δασκάλα) και Κέκελη Σοφία (αγγλικών). O τίτλος του eTwinning έργου που συμμετέχουμε είναι LittleTreasureHunters (Μικροί κυνηγοί θησαυρού) και θα πραγματοποιηθεί μέσα στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και του μαθήματος των αγγλικών.

Στόχος του έργου

Ο κύριος στόχος του έργου είναι η καλλιέργεια των δεξιοτήτων ζωής (δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων, συνεργασία, κοινωνική υπευθυνότητα) και των ψηφιακών δεξιοτήτων μας μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικά βίντεο και τηλεδιασκέψεις.

Εκπαιδευτικό υλικό

Για την οργάνωση του έργου και την επιλογή των δραστηριοτήτων επιλέχθηκε να αξιοποιηθεί υλικό από τα προγράμματα καλλιέργειας δεξιοτήτων της πλατφόρμας του ΙΕΠ, και συγκεκριμένα των προγραμμάτων

  • Ζω καλύτερα – Ευ ζην : «Παιχνίδια παιδιών»
  • Φροντίζω το περιβάλλον : «Ξέρεις για τους σεισμούς, τα ηφαίστεια και το τσουνάμι; Μάθε πώς να προστατευτείς.»
  • Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη : «Νοιάζομαι και δρω – Εθελοντισμός».
  • Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία : «Χρηματοπιστωτικός Εγγραμματισμός»

 

Περίληψη του έργου

Μαθητές και μαθήτριες, από 3 ευρωπαϊκές χώρες (2 σχολεία από Ελλάδα, 1 από Ισπανία και 2 από Ιταλία) θα παραλάβουν έναν μυστηριώδη χάρτη θησαυρού και θα κληθούν να συνεργαστούν για να λύσουν αινίγματα, να ολοκληρώσουν εργασίες, να επισκεφτούν διαδικτυακά τα τρία νησιά που εμφανίζονται στον χάρτη και να προσπαθήσουν να βρουν τον θησαυρό ή οτιδήποτε άλλο στο οποίο τους οδηγεί αυτός ο αινιγματικός χάρτης

 

Netiquette & InternetSafety

Η συνεργασία των παιδιών θα γίνεται διαδικτυακά, γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητο να μιλήσουμε για τους κανόνες σωστής διαδικτυακής συμπεριφοράς και για την ασφάλεια στο διαδίκτυο.  Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο έργο μας, παρακολούθησαν σχετικά βίντεο, συζήτησαν με τους εκπαιδευτικούς , έλυσαν διάφορα κουίζ,  ζωγράφισαν, δημιούργησαν ένα συννεφόλεξο (αγγλικά, ελληνικά, ιταλικά και ισπανικά)  με θέμα τη λέξη διαδίκτυο  και στο τέλος θα γίνει ένα συνεργατικό βίντεο με τους μαθητές να δίνουν συμβουλές για το τι πρέπει να σκεφτόμαστε όταν εργαζόμαστε ή παίζουμε online.

Δημιουργία Συννεφόλεξου (αγγλικά, ελληνικά, ιταλικά & αγγλικά) με θέμα τη λέξη διαδίκτυο.

συννεφόλεξο (2)

Οι μαθητές παρακολουθούν ένα βίντεο σχετικά με το βιβλίο “Chicken Clicking” (https://www.youtube.com/watch?v=BvxRD8kKhIc).

IMG_20221201_115250IMG_20221201_115119

Συζητούν την ιστορία του βιβλίου, παίζουν παιχνίδια  και διακρίνουν τις καλές και τις κακές επιλογές του διαδικτύου.

IMG_20221202_094528 IMG_20221202_094551 IMG_20221202_094059 IMG_20221202_094158

 

Όλες οι χώρες μαζί δημιουργούν ένα padlet γράφοντας ποιον πρέπει να εμπιστευόμαστε.

ποιον εμπιστευόμαστε

Βάζουν ένα δικό μας τέλος στην ιστορία του βιβλίου.

Βάζω το δικό μου τέλος

Τέλος  αφού γνώρισαν τους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο, η κάθε χώρα δημιούργησε τη δική της αφίσα.

 

2nd Primary School of Aiginio, Greece (1)

2o Δημοτικό  Σχολείο  Αιγινίου

Italy FParri be kind

Parri Primary School Pinerolo

Italy, andorno primary school

Andorno Primary School

ισπανία (2)

Escola Barrufet (Sant Boi) Spain

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>