Τα παιδιά αφού πήραν μαζί τους τη λέξη κλειδί και έφτασαν στο δεύτερο νησί.

Τους υποδέχτηκε ο δήμαρχος του νησιού ο Mrs Bam και τους ενημέρωσε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του νησιού από τις φυσικές καταστροφές, σεισμούς, ηφαίστεια, πυρκαγιές.

Όλες οι χώρες μαζί δημιούργησαν ένα κοινό συννεφόλεξο για τις φυσικές καταστροφές και τα συναισθήματα που τους δημιουργούν. 

φυσ. καταστρ

Kάθε χώρα ανέλαβε να μελετήσει και να παρουσιάσει στους εταίρους μία φυσική καταστροφή.

Το σχολείο της Ισπανίας  παρουσίασε το εσωτερικό της γης.

 

isp1 (2) isp2 (2)

Το 10ο Δημοτικό Σχολείο του Ευόσμου παρουσίασε τον σεισμό.

evosm (2) evo2 (2) evos (2)

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αιγινίου για τα ηφαίστεια.

aig1 (2) aig2 (2) aig3 (2)

Το δημοτικό σχολείο της Ιταλίας για την πλημμύρα.

ital3 (2) ital2 (2) ital1 (2)

 

Χρησιμοποιώντας τη φαντασία  και τη δημιουργικότητα τους οι μαθητές/τριες συνεργάστηκαν και έφτιαξαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι  που έστειλαν  σε έναν από τους συνεργάτες τους.

paixn5 (2) paixn6 (2) paixn4 (3) paixn1 (2) ιτ (2)

 

Ετοιμάστηκε ένα σακίδιο έκτακτης ανάγκης και  μία παρουσίαση με πληροφορίες  σχετικά με το τι μπορούμε να κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια φυσική καταστροφή.

σακιδ

πμ

Αφού είδαν πόσο δύσκολα περνούσαν οι κάτοικοι του νησιού αποφάσισαν να γίνουν εθελοντές και να βοηθάνε τους συνανθρώπους τους.  Σχεδίασαν αφίσες για τον εθελοντισμό 

αφισ1

αφισα

και συμμετείχαν σε εθελοντικές δράσεις.

εθελοντ

Φυσικά δεν μπορούσαν να φύγουν από το δεύτερο νησί χωρίς να πάρουν τη δεύτερη λέξη κλειδί!

Και πάλι χρειάστηκε να συναντηθούν όλοι διαδικτυακά, για να δείξουν τα γράμματα που τους έστειλαν από το νησί, να τα βάλουν στη σωστή σειρά και να βρουν τη λέξη κλειδί.

Κατά τη διάρκεια αυτής της τηλεδιάσκεψης, τα παιδιά έπαιξαν ξανά παντομίμα, αλλά το θέμα αυτή τη φορά ήταν οι φυσικές καταστροφές.

Εμείς λάβαμε τα γράμματα :  R & S

Η λέξη κλειδί ήταν : ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ – VOLUNTEERS

IMG_20230516_120736 (2)     IMG_20230516_120832 (2)    φωτ (2) φωτ2 (2)     3 τηλε (2)

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>